Empfohlener Beitrag

"YES I'M DIFFERENT" byThe Urban Fairy

Donnerstag, 7. April 2016

The Early Bird {Catches The Worm} by Studio Dawn Inskip

Ich habe wieder was gewonnen und zwar bei der
Studio Dawn's March 2016 BLOG Challenge 

für meinen $10 Coupon habe ich mir die tolle neue Collection
The Early Bird {Catches The Worm}
von Studio Dawn Inskip ausgesucht
 The Early Bird {Catches The Worm} enthält
35 Artsy Bits
 27 Illustrations
und
8 Paper
Mein Layout
Start your day well
Credits:
The Early Bird {Catches The Worm} by Studio Dawn Inskip Photo by Pixabay - no attribution required
 und weil mir die Collection so gut gefällt habe ich gleich noch ein Layout für die mit dem Template  aus Studio Dawn's April 2016 BLOG Challenge gemacht
The Early Bird 
Credits:Template Freebiee by Studio Dawn Inskip 
The Early Bird {Catches The Worm} by Studio Dawn Inskip